Projektek

NB1 logópakk: Megjelent!
NB2 logópakk: Megjelent!
Mezpakkok: (?)
Arcpakkok: Megjelenés majd csapatonként

Címkék

Új hozzászólások

  • tibere: @antipepsifoci: Football Manager 2011 (2011.01.25. 23:19) Manager Blog #1 (tibere - CFR Cluj)
  • Dav_: Esetleg hátha kedvet kaptok :) Nézzetek be piciny kis honlapomra, pár képet raktam fel az általam ... (2011.01.20. 19:50) Tagfelvétel!
  • [HFMT] geo: huni... hát egyszer szétcsaplak, csak járjak felétek egyszer. :D (2011.01.15. 14:36) Manager Blog #1 (geo - Honvéd)
  • tibere: sajnos tuti csúszunk, ugyanis geoék ma költöztek el, mi meg ott voltunk és segítettünk nekik. ezen... (2010.11.28. 20:19) Első hivatalos patch!
  • redjohn07: Kiváló munka! Várjuk a folytatást :) (2010.11.08. 10:10) Az első arcpakk csomagok!

Manager Blog #1 (tibere - CFR Cluj)

2011.01.22. 01:43 tibere

Geo után én is szeretnék beszámolni arról, hogy milyen sikereket értem el munkanélküliként a manager világban. A célom hosszútávra az, hogy egy európai topcsapat kispadján lehessek, ezért több országot is kiválasztottam kezdéskor. A kitűzött cél elérésének érdekében úgy érzem hogy ideális választás volt román bajnokságban szereplő CFR Cluj csapata. A majdnem 25-30 fős keretet (nincs tartalékcsapat) mindösszesen egyetlen egy igazolással erősítettem meg, a kaposvári Kulcsár Kornéllal, akit a frissen igazolt menedzser asszisztensem javasolt. Az edzői stábot alaposan lecseréltem, ugyanis sok, ámbár nem jó ifiedző volt a klubnál.

Három sorozatban voltam érdekelt, ugye a román bajnokságban és kupában valamint mint az előző évi bajnok, a Bajnokok Ligájában. A román bajnokságot végül 3 ponttal, az FC Timisoara előtt az első helyen zártam. A bajnokság végig nagyon szoros volt. A román kupából gyorsan búcsúztunk, az Otelul tartalékcsapata ellen, amiért én nagyon morcos voltam, de a vezetőséget annyira nem zavarta.

A Bajnokok Ligájában egész jó csoportba kerültem, talán még a továbbjutást is meg lehetett volna csípni, de végül csak a harmadik helyen végeztünk, amellyel az Európa Ligában indultam. Nagy meglepetésre sikerült a PSV-t kiejteni, utána az FC Köbenhavn se jelentett különös gondot, viszont a későbbi győztes csapatot nem sikerült kiejteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://hunfmteam.blog.hu/api/trackback/id/tr742604182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antipepsifoci 2011.01.25. 17:32:00

Bocs, elég tudatlan vagyok...Ez melyik játék?
süti beállítások módosítása